måndag 4 mars 2013

Happy Friday :)

I fredags var jag tvungen att gå lite tidigare från skolan, så att jag skulle hinna med mitt flyg. Klockan tio i två landade jag i stockholm och Alva och Johan (alvas pappa) hämtade mig. Vi åkte till deras hus, vilket tog tjugofem minuter ungefär. Sen lekte jag och Alva lite med polly pockets (hihi) och pratade om lite olika saker. Vi tog fika och sen lekte vi lite mer. När klockan var cirka halv åtta bäddade vi i deras ena vardagsrum på en bäddsoffa (vi fick inte plats i Alvas rum när vi hade stökat så) :). Efter det såg vi "Gladiatorerna" och åt godis, och det var riktigt mysigt! Vi somnade runt 10-11
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Min fredag!
Kram :)                     Gammal bild av Alva här nedanför :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar